Don't hate the player babe, hate the game bitch

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh mitt kära öga över näsan min,
När fan har du tänkt att se ut som ett öga egentligen...
Den regnbågsfärgade salvan hjälper inte, SUPRISE !

Igår när jag va hos min läkare och diskuterade lite om vad som kommer hända osv,
fick jag prova lustgas, damn, vad finns sånt att köpa?
Det va som ett lyckopiller fast man inte gjorde annat än att fortsätta andas i en mask.
Jag låg och skratta & kände mig som en kung.
Sedan va det roliga slut och dem gick över till syrgas igen men well well..

Imorgon ska jag till Alingsås, eller ne, eller jo förresten, eller vänta.
Okej om vädret tillåter så ska jag det,
Men ögat får stanna hemma, bokstavligt talat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0