Well, now you know

Jag har insett att min senaste kyss: Betydde extremt mycket för mig.
Jag lyssnar just nu på: Dane Cook, en grym komiker!
Jag pratar: när jag har ngt att säga.
Jag tycker om: musik, resa, familj
Jag avskyr när folk: driver på min bekostnad eller ljuger.
Om jag va ett djur skulle jag vara: sjögurka
Min första vän heter: Anna
Kärlek är: beroendeframkallande
När jag borstar tänderna: skummar det
När jag lagar mat: så stoppar jag den färdiga skiten i mikrovågsugnen
Jag tänder på: Badboys
Det sexigaste yrket är: snickare, millitär
Det är charmigt när: man bjuder på sig själv
Jag är rädd för: att mista någon ur familjen
Den värsta känslan är: att ångra något
Den bästa känslan är: att bara känna sig fullbordad
Jag är bäst på: få saker i ögonen
Jag är sämst på: smsa och prata samtidigt
Det finaste som finns är: my secret S
I sommar: ska jag resa!
Sist jag grät var: igårkväll
Jag kan: alfapetet!
Jag kan inte: stå på händer samtidigt som jag äter soppa
När jag vill tänka : lyssnar jag på musik
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: en mekanisk uppfinning
När jag vaknar på morgonen: missbrukar jag snooze knappen
Innan jag går och lägger mig: tittar jag på film
Just nu tänker jag på: mitt liv
Bebisar är: outvecklade små varelser
Idag har jag: vart med min släkt
I morgon kommer jag: förmodligen göra något
Jag vill verkligen: få tillbaka allt jag förlorat

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0