Tisdag

Nu sitter jag men mitt havreflan och gör absolut ingenting vettigt.
Jag tror jag har gått ner i en liten svacka då allt känns sådär jobbigt.
att  bara resa sig upp från en stol blir liksom, njae, jag sitter nog kvar istället.
Behöver en hel del ny energi, vart den ska komma ifrån vet jag ej.
Men jag har mitt havreflan och jag är så jävla glad för det.

btw. någon har ritat en kuk på väggen framför mig, och med min humor blev jag genast lite gladare, speciellt när pungkulorna är i helt olika storlekar.


Kommentarer
Postat av: Evisen!

HAhaha, du gillar det Åsna, att den är skev asså! HAha.



Love you havreflan. <3

2010-12-07 @ 10:01:59
Postat av: josefin

jag ska ge dig ny energi my dear! <3

2010-12-07 @ 12:01:48
URL: http://josefiinmlarsson.blogg.se/
Postat av: hanna

Snart jullov, och då lär du inte slippa mig!



(Kanske skulle skrivit något uppmuntrande, men wtf, vi har väl alltid trott på att ärlighet varar längst?)

2010-12-07 @ 14:52:46
Postat av: hanna

Snart jullov, och då lär du inte slippa mig!



(Kanske skulle skrivit något uppmuntrande, men wtf, vi har väl alltid trott på att ärlighet varar längst?)

2010-12-07 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0