New years eve!

Hallelujah!
Snart bär det av hem till min fina josefin med min bomb heta brud Anna. Där blire goooood mat och fix&trix. Jag är så fruktansvärt taggad, vill bara dansa loss nu! men men får lugna ner mig lite, har en så enormt kul dag framför mig. Jag hoppas alla tänker hitta på något roligt med sina nära och kära eller mer era galna kompisar för nu ska vi fira in ett nytt år.

Mitt nyårslöfte är att gå ner 3 kg och bygga upp mer muskelmassa. Det ska minsann jag och Hanna se till att göra nu när vi drar igång med att gymma i början av 2011. Vi läääär ju få snygga kroppar till sommaren 2011 i alla fall.
Så länge vi inte smugglar med oss bullar och godis in till gymmet vilket det finns ungefär 75% chans att vi gör sååå borde vi kunna uppnå våra mål.

Nu vill jag bara önska alla ett gott nytt år och en god fortsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0