beat this fucker down

Nu är det rast i en timme sedan blir det livräddning, sitter bredvid Linnea, vi båda är datorfreaks just nu.
Socialitet är inte ens på tanken just nu, eheheh.
Fy tusan vad jag är seg idag känner jag, taggad inför livräddningen men sedan drar jag nog hem, blir ingen datorkunskap för mig idag, gör klart det hemma. Som den pluggomanen jag är.

Snart är det jul också, har fått sån ångest för har typ 75% av julklapparna kvar att köpa. Blir ni glada över en toalettrulle och lite godis? inte..? fan..


Kommentarer
Postat av: hanna

Erkänn att ett mjölkpaket med pärlar på och kottar i är det som står högst på din önskelista?

2010-12-09 @ 13:46:07
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0