When you're sick, you're boring.

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
hur många har du varit kär i? -  1..
är du kär just nu? - ja

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn?- Åsa Emma Judith Gustafsson
när fyller du år? - 28 oktober
några piercingar? - öronen
vad har du på dig just nu? - en ful t-shirt och shorts.
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - finns det bra morgonar?
vad tycker du mest om hos dig själv?- att jag är lätt att skratta åt
vad är du bra på?- det jag inte är dålig på
vem älskar du mest på denna jorden?- familjen, pojken, katterna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - fan va svår, men mig kvittar, bara att ingen vill sova med mig för jag tar täcket.

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen tyvärr
vem är den roligaste av dina vänner? - Beror helt på vilka tillfällen, men josse är en kalaskula .
vem är snyggast av dina vänner? - Kajsa
vem är mest partyprisse? - josse & ninni
vem är den du helst har filmkväll med? - gustav
vem av dina vänner är mest "evil"? - jag, människohataren nr. 1

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - absolut
vem är farligast i din familj? - haha pepsi, she's HUGE!
vem ser roligast ut i din familj? - jag?
vem är coolast? -  Daddy cool
har ni något husdjur? - 4 katter
vem har du mest gemensamt med? - Eric
vem står för underhållningen? - Brorsorna
vem sover du oftast med? - man har väl fan egen säng?
roligaste kvällen med familjemedlem? - alla kvällar är roligaste kvällen

10 frågor om idag

vad har du gjort? - druckit 5 koppar oboy, tagit tempern, snorat, dregglat, vart glamourös helt enkelt.
har du varit glad idag? - nej
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag?-  om plocka ur diskmaskinen frivilligt anses bra så ja.
vad ska du göra nu? - I'm gonna fuck some hoe's
har du gjort något dåligt idag? - nös rätt in i kylskåpet.
vad har du ätit idag? - oboy, oboy, oboy, oboy & toast
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - ja
vad händer imorn? - leka

Annat

Går du i skolan? - inte just för tillfället
Har du varit i skolan idag? - nej
Hur mår du just nu? - piss
Har du piercat dig själv någon gång? -nej

telefon/mobil

Vem ringde dig senast? - josse
Vem ringde du senast? - gustav
Vem sms:a till dig senast? -  Hanna
Vem sms:a du till senast? -  Hanna

övrigt
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 15:56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se

familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 1 min sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 1 min sedan

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - aa
I så fall, vilken låt för tillfället? - Denna
Vad gillar du för musik? - detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0