Tisdag

jahopp jahopp.
nu va det tisdag, och har lika lite att säga som igår, hejsan hoppsan.
kan iaf dela med mig av att jag har en så osvensk matte lärare man kan ha.
och att jag börjar 12:30 varje onsdag... (inte för att skryta)
12:30 alltså, remember it.

Förövrigt så har jag insett att jag har kommit tillbaka till mitt >jagmåsteätadelicatobollhelatiden< stadie.
Hade ett förra året också, tro det eller ej, it's back.
(Nej jag är inte besatt, det är dem som är så jävla goda)
For your own safety, do not eat, you will be fat.


Jag saknar dig Sophia, I do, känns konstigt att inte träffa dig 5 dagar i veckan 24/7.

Och cykelturen med alla skratt, du är min bästis.

pussisar på dig.


Kommentarer
Postat av: sophia

jaa fyfan så tråkigt att de skulle bli såhär. våra tider på morgonen passar inte ens så vi skulle kunna ta bussen tillsammans till skolan.. :(

men du ska alltid veta åsa att jag älskar dig & du är det bästa!

2010-09-01 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0