Skärpning utan skärp.

Nu ska jag skärpa mig och fokusera tillbaka på bloggen efter dessa 3 dagar av ganska lösigt uppdaterande.
Igårkväll var verkligen super trevligt, alltså har jag haft 3 riktigt kalas dagar nu innan skolan börjar och jag ska absolut inte klaga, förutom att min hals verkligen har halkat efter.

Somnade hos min pöjk klockan 2-3 ungefär sedan vaknade jag av en extrem mens-värk, hallelujah! japp jag är ett mensbarn nu, mobba hur mycket ni vill. Så drog vid 1 tiden till brorsan och snackade lite och åkte sedan hem med päronen.

Gårkvällens citat:

Någon Olle: Hej mitt namn är Olle!
Jag: hej, jag är Åsa!
Olle: Min pappa bor i Åsa
Jag: vänta lite... va?
Olle: ja asso min pappa bor i Åsa
Jag: Bor han i mig !?


Kommentarer
Postat av: Jimiris

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-24 @ 20:47:41
URL: http://jimiris.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0