Rubrik

Hej hallå,
Det är onsdag idag och denna morgonen gick jag upp 05:30 för att vara i skolan 07:50 och inse att lektionen är inställd, måttligt roade klassen blev. sedan hade vi en ca 3 timmars lång lunchrast -  jag blev mätt.
Jag och Ida strövade runt och hann nog se för mycket av skolan då vi insåg att vi resten av dem 3 åren inte har något nytt att titta på.
Jag har en go klass har jag märkt, wünderbaurt.

Min blogg drabbas självklart av dem tidiga morgonarna och sena eftermiddagarna, inte för att jag slutat efter klockan 13:00 än så länge men något får jag skylla på. Jag är obesrivligt trött när jag kommer hem och skrivhumöret är på noll. Trots mitt dåliga uppdaterande hoppas jag ni gillar det jag visar er när jag väl visar er saker på bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0