När man inser hur ointressant man kan bli.

Jag har insett att min senaste kyss var full av kärlek.
Jag lyssnar på Hans Zimmer - A way of life
Jag pratar .. inte för tillfället.
Jag tycker om glada människor

Jag avskyr när folk glömmer bort en vänskap eller sårar på något sätt.
Min bästa vän är Josefin, Anna & Gustav.
Min första vän hette Anna
Kärlek är något du inte ska ta förgivet, men älska för de det kan ge dig.
När jag borstar tänderna rör jag på handen.
När jag lagar mat ringer jag pizzerian eller något liknande, tvärr.
Jag tänder på
fina bruna ögon, komplimanger face to face
Det sexigaste yrket är killar i arbetskläder.
Det är charmigt när någon dregglar av misstag.
Jag är rädd för
att göra fel
Den värsta känslan är när livet känns ovärt
Den bästa känslan är
att vara med dem man älskar
Jag är bäst på att se det negativa i allt.
Jag är sämst på att förlåta människor
Om jag va ett djur skulle jag vara en:  katt !
Om jag va en insekt skulle jag vara spindel
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en smörkniv
Jag kommer alltid att känna att jag inte räcker till
Det finaste som finns är lycka
I sommar lärde jag känna mig själv bättre,
Sist jag grät var förrgår till filmen eight below. <- se den inte om du är känslig för filmer där hundar dör.
Jag kan om jag vill.
Jag kan inte
tänka positivt.
När jag vill tänka lyssnar jag på musik
När jag bakar så bakar jag en kaka av allra bästa slag
Min mobiltelefon är extremt häftig.
När jag vaknar på morgonen
somnar jag om, fuck snooze.
Innan jag går och lägger mig
borstar jag tänderna.
Just nu tänker på alla dessa underbara människor som finns!
Bebisar är små? rynkiga? slemmiga?
Idag har jag ätit mat,
Ikväll ska jag somna till hipp hipp
Jag vill verkligen att mina drömmar ska bli verklighet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0