Morsning !

Åhej åhå, vaknade tidigt idag, eller det beror ju helt klart på vad som anses vara tidigt för er alla men 12 är tidigt för min dygnsrytm.
Nu ska jag sätta mig på facebook som resten av världen och svara på mail och annat gottigt.

Jag kom på en sak förut också, jag är verkligen helt ensam nu på dagarna. Föräldrarna jobbar och min brorsa som bor hemma är i japan och ska vara där ett tag, visserligen kommer päronen hem på eftermiddagen, men ändå.
nu kan jag springa runt naken och digga till dr bombay ! vad? brukar inte ni göra det?

Godmorgon bilder från Åsa.

Det här va nog höjden av fulhet. tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Johnleila

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-08-01 @ 11:15:36
URL: http://johnleila.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0