Hemma- aaaAAaaaa

ni vet den hemma reklamen? " känn dig som hemma-aaaaaaaa" ni vet.. aa precis den.
Det jag vill komma fram till är att jag är hemma från min pöjk.
Haft en filmkväll precis som igår fast idag va min Anna med.
Innan hon kom dock kände dem för att jaga ut mig på en fotbollsplan och hälla en vattenkanna full med vatten över mig. ey, why not?
Resulterar i att jag fortfarande har pöjkens tröja på mig och som hämnd ska han inte få tillbaka den.

Imorgon kommer pöjken antgligen hit, kanske tar hit lite friends och tar det lugnt, endast om vädret tillåter.
annars tänker jag sitta inne på ännu en filmkväll och då tänker jag se en vettig film. typ som.. Ett päron till farsa?


Kommentarer
Postat av: hanna

känn dig som beeettaaa-aaaan

2010-08-02 @ 07:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0