Get to know me better.

Du heter: The Åsa Emma Judith Gustafsson

Smeknamn: Det hade bara vart idiotiskt att försöka hitta på ett kortare namn än Åsa..

Låt som när du är ledsen sörjer till: Let me sign - Robert pattinson

Beroende av: Musik, kärlek och skratt

Vad tror folk om dig? Att jag är fruktansvärt blyg

Stämmer det? Nej faktiskt inte, var det när jag va liten dock.

Vad får du oftast komplimanger för? Min stil, min blogg, min personlighet.

Hur imponerar man på dig? Man drar ett riktigt dåligt skämt som jag kan skratta åt.

Brukar du skratta för dig själv? kan hända, men inte ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag börjar 10 :) du?"

Var bor du? Världens största rondell aka. Alafors

Trivs du där? otroligt mycket.

Hur svarar du i mobilen? "aa hej!" eller "hej det e åsa"

Vem ringde du senast? Gustav

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "haha du är så mobbad"

Antal timmar sömn inatt: 6-7

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Yes

Hur känner du dig nu: fruktansvärt fräck

Vanligaste färg på dina kläder: Eh, har alla möjliga färger.

Vad tycker du om fötter: Har fot-fobi så :/

Hade du en bra kväll igår: Om man anser att mensvärk och halsont är bra så va min helt perfekt.

Favorit dryck på morgonen: Tropisk Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: nu när det är skola blir det runt 12 för min egen skull.

Är du blyg? när jag känner mig ensam, men annars har jag lätt att lätta på trycket, misstolka gärna.

Sysslar du med någon idrott: tyvärr nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: slå mig själv på kuken för att se hur ont det gör.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.

Är du bortskämd: Ja, dålig egenskap.

Vad gör du i morgon: spelar minigolf i ösregn, dudå?

Vad är det värsta du vet? personer som inte visar respekt.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? kärlek & frukost på sängen av min älskling.

En speciell dag du minns: alla sköna sommarlovs kvällar.

Du samlar på: Jag samlade på Nici djur, men inte längre, så inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Gustav eller Josse

När grät du senast: Igår när jag såg eight below, buhuuu

Vad skulle du göra om du vann en miljon: önskat att jag vann 2 miljoner istället.

Vill du gifta dig: i denna åldern är jag nog inte riktigt kababel till att svara på en sån fråga.

Vill du ha barn: I think so.

Är du musikalisk? Jag älskar musik, men borde ha förbud mot att röra ett instrument.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja !

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det tror jag

Biter du på naglarna: inte längre, hallelujah !

gammal bild nästan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0