vadå banan..

I feel lika I wanna freak out!

Min stationära data har ett virus i själva virus-skyddet, hahahahhahaha, fail.
Det betyder att den näst intill var 3:e minut vill att jag ska undersöka viruset, vilket är det som poppar upp och det går ju inte eftersom det är låst och jag känner bara för att smörja in min data i olivolja och låta den glida ner för hela alafors-backen just för att bevisa hur mycket jag hatar att jag älskar den.
Världens bästa data är den jag skojar inte den vet exakt vad jag vill hela tiden ...... SÅ VARFÖR SKA ALLA DATORER SOM FÖRSTÅR MINA KÄNSLOR DÖ IFRÅN MIG !?

Nu sitter jag vid min bärbara, inte kul alls, inte ens lite roligt med en bärbar,
och denna datan vill itne ens installera spotify, jag menar, nu måste jag sitta vid tuben hela tiden och lyssna på random låtar från 2007 , WOOHOOO..........

Ni ska få njuta av bilder jag hittat på denna datan nu så länge...

hittade massa bilder på sophia :)






Kommentarer
Postat av: Sophia

Oj hej snyggsophia! :D

2010-04-10 @ 01:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0