Torsdag

Efter noll timmars sömn insåg jag att detta skulle bli en sjukt seg dag.
Jag drog till en kompis och såg film, drog hem strax innan 9 för då skulle jag få besök av mina girlfriends,
Sophia & Ljunki..
Vi drog senare vidare till Niklas och såg film med några.
I slutet trodde jag att jag skulle somna var som helst.
På bussen, påväg till bussen, stående i busskuren.
Aldrig vart så trött..
Kom hem, satte på ytterligare en film och somnade till den.
En slapp dag för en jävligt slapp person, I'm happy.

(Nyår 09-10, Josefin, Jag, Sophia)


Kommentarer
Postat av: Alexanderagnes

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:19:44
URL: http://alexanderagnes.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0