Torsdag

Denna dagen har vart upp och ner kan man säga,
Vred till foten ganska rejält på idrotten
Och eftersom min fot aldrig riktigt repat sig sedan jag fick en spricka i den i början av 2009..
Så blev det en liten större reaktion på det hela.
Men jag tror inte det är en vrickning eller stukning.
För jag kan gå på den, osv, utan reaktionen blev så stor mest för föregående skada i samma fot.
Bilden är ifrån början av 2009..

(Warning, big fot do exist...)

Aja nog om det, sedan var det ju det ljuva matte nationella.
Haha varför va Mvg frågorna lättare än g?
Nu ska jag iaf släppa allt som har med matte att göra för det känns som man gjort allt man kan nu.

När jag kom hem så va det jätte soligt ute så jag la mig självklart lite i solen och somnade i drygt 20 min.
Jätte härligt va det, nu väntar jag bara på min familj så jag kan få i mig lite mat i min mage.
Annars blir jag gnällig, det kan ni ge er fan på !
bye


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahah det var en stor fot :o!

2010-04-22 @ 19:41:51
URL: http://kleemens.blogg.se/
Postat av: Knasa

ojnej, stackars stora foten :'o !

2010-04-22 @ 21:39:15
URL: http://knasthok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0