Tisdag - eftermiddag

Har vart i skolan denna gråa dag och bara eh, vart där.
Blev lite sen tack vare att jag väntade på en sovande sophia,
När jag "äntligen" var där så väntade musiklektionen på mig.
Vi skulle börja skriva låtar, så jag satte mig med hanna och vi skulle börja "brainstorma"
Vi skrev på pappret: Hanna&Åsa -> Fredag -> Allmänt helvete.

Haha låten får ni nog höra någongång inom dem närmsta veckorna.

Nu ska jag sätta mig lite i ps4 och mixtra ihop den nysa designen som förhoppningsvis dyker upp under kvällen.
Har även Josefins, Sophias och eventuellt Karins blogg att fixa också.
Beror helt på hur suget är men ska försöka hinna med så mycket som möjligt under veckan..
Vi hörs lite senare.



Kommentarer
Postat av: hanna

vi kmr lätt få skivkontrakt! :O

2010-04-20 @ 19:52:55
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0