Sicken jävla onsdag.

Detta har minst sagt vart en, speciell dag.
Allting började ju med dem psykiskt påfrestande ämnena.
Sedan när det äntligen var slöjd och jag skulle få ta hem min klänning.
Så fick jag tydligen inte det, vet ni varför?
jo för det fanns ingen klänning, någon jävel hade tagit den.
Och då tänker jag ju VAFAN ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SKOLA!?
Men fick ta det lite smickrande att någon tyckte om den så mkt att den valde att sno den. 
(innerst inne planerar jag mord)


Dagens citat:


( josefin och slöjdläraren står och pratar om en mobil läraren hittat och funderar vem den kan tillhöra och josefin kollar igenom mobilen i hopp om att finna någon eventuell bild på personen. Hon hittar en bild och ska visa för Britt-marie som är vår lärare, Men skrämsläckaren hinner sättas på innan britt-marie ser bilden men det märker inte josefin.)

Josefin- Här är en bild, titta..
Britt-Marie - Är det en neger ?!
Hanna- * håller sig för skratt *
Karin- * håller sig för skratt *
Åsa- HAHAHAHAHA


 

Men nu när man är hemma sitter man i frustration och försöker träna inför matte nationella del C imorgon. Jag tror jag ska ha inställningen " ersch skit samma " så får det gå som det går. För detta provet lär nog inte förstöra min framtid, så varför ska jag gnälla över det, det hade vart annorlunda om matte var någonting jag ville satsa i och vara bra på, men helt ärligt. Matte och jag har 2 helt olika syner på livet.

 

( tillskillnad från hanna som har 3 år av matte A,B,C,D,E framför sig, good luck with that !)


Kommentarer
Postat av: hanna

tack åsa, det känns genast mycket bättre! ;O

2010-04-21 @ 18:46:31
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0