Bullar finns inte men Mu"ffins"

Fattar ni? jag vet att stavningen inte hänger ihop med hur det låter men damn lite humor får man ha!

Har bakat choklad muffins denna morgon till min kära fader.
Han fyller ju år imorgon.
Så nu ska jag slå in paket också när jag ändå håller på.
Sedan blir det DEXTER !
jag kanske inte sagt att min brorsa överraskade mig med 2 helt nya sesonger, så nu är jag på.. ehm, sesong 4 tror jag . Och 5 håller dem på att spela in just nu! förstår ni hur glad jag blev när jag fick veta det .

Haha men nu lämnar vi min drog bakom oss i några sekunder och så luktar vi på mina härliga muffins.


Kommentarer
Postat av: H E L E N O W

Hejsan! :D jag undrar om du skulle vilja vara så söt som att lägga ner en liten röst till att rösta på mig som veckans blogg hos filippa, du röstar genom att bara skriva "nr 5" och det gör du i detta inlägget: http://fkouthoofd.blogg.se/2010/april/finalisterna.html#comment , skulle vara jättegulligt av dig! <3

2010-04-06 @ 14:49:45
URL: http://helenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0