7 April

Vaknade av att det luktade nybakt bröd i hela huset, så jag rusar ner till köket och där står farmor och bakar världens godaste bröd, en perfekt morgon.
Vi morgonfirade pappa lite snabbt jag, min bror och farmor.
Eftersom min brorsa jobbar natt så kan han inte vara med på det "riktiga" firandet.
Nu sitter jag mätt och belåten och lyssnar på rotless tree, en härlig låt.
Så nu vill jag bara säga Grattis till min pappa, för mig är han bäst.
Jag behöver inte skriva massa om min kära fader, jag tror alla förstår hur mycket man kan säga om sin egna pappa.
Men genom hela mitt liv, har det aldrig gått en sekund som jag tvekat på honom, min egna änglavakt.

Hoppas ni får en härlig onsdag !


Kommentarer
Postat av: Knasa

blev han glad?;)

2010-04-07 @ 23:03:13
URL: http://knasthok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0