Torsdag

Idag direkt på morgonen hade vi spanska prov.. hade jag tränat? ja. hjälpte det? nej
Iaf, svarade på allt och får hoppas på det bästa ! har ju ny lärare osv så hoppas inte hon är snål.

Vi hade typ "mage/rygg" träning idag på idrotten. hahahaha min klass såg ut som strandade valar ..
och jag var den fete som bara låg och gnällde.. n'men seriöst ni var duktiga ;) (jag menar det)
Dock kände jag mig som en strandad val.

Outfit: torsdag !

Hår : slarvig bulle
väst: Everest (sophias) själv har jag Adidas väst.
Tunika: Josefssons
Jeanslegging: BikBok
och självklart mina UGGS

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! Jag hade tänkt ha en tävling om helgens blogg. Om du vill vara med så hör av dig :) Och du måste skrivia namnet på din blogg så jag vet :)

2009-10-22 @ 17:50:37
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0