Söndag..

Nu vaknade jag..
Igår hoppades jag ju på en lugn hemmakväll, det gick hyfsatt bra tills josse (underbar tjej!) Undrade om hon kunde komma till mig, jag kunde ju bara inte till att säga nej. Har ju saknat henne som tusan!
Så hon kom hit och vi skratta som vanligt och diskuterade väldigt mkt om vårat lokalsinne av någon anledning.
Sen Orkade inte jag vara hemma hos mig längre så vi tog bussen till henne, På bussen träffade vi rasmus o jonas som skulle till en.
Iaf när vi va i nol gick vi och prata, så himla skönt att ha någon sån person att prata med.

Sen gick jag och träffade Mr. X .. mjaa, det håller jag hemligt vem det var men ni får la bara gissa er fram.
Jag gick hem till honom och det va "trevligt".. Dock blev jag rejält trött så jag ville hem.. så fick jag ta 03:00 bussen från han, och vilka sitetr på bussen då? Jo, Rasmus och Jonas.  Ha- ha

Det blev att jag va hemma runt 4..fan för det
Aja, nu ska jag duscha och plugga, matteprov på onsdag + massa annat i veckan AND to be honest.. så är jag rätt trött på allt.

Bild från kreta, ååh....


Skriver mer lite senare puss.

Kommentarer
Postat av: Lisaaen

Du har en fin blogg, likte headeren :)

2009-10-21 @ 17:31:03
URL: http://lisahaugar.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0