Måndag

Ååh, vilken härlig dag jag har haft.. en riktig såndär slapp-dag man bara inte kan låta bli att ha ibland.
Har pysslat om mig själv hela dagen sen kom pappa hem med grillad kyckling och revbenspjäll (special-beställd) just the way I like it.
världens bästa pappa, imon ska han ta med mig och shoppa ! och på onsdag fyller jag år jag menar vem är pappas flicka om inte jag?

sitter nu med min oboy i handen och grejar lite.  Precis pratat lite med mamma hon åkte ju ifrån familjen igår för en jobb sak långt upp i sverige men hon kommer hem till min födelsedag iaf..


Bild från i somras(Kreta) när pappa är jobbig och ska kittlas och jag är trött pga värmen..

 

ni får ha en underbar kväll :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

awww. Likte musikken i bakgrunnen ;) Kul blogg (Y)

2009-10-29 @ 12:16:55
URL: http://caimaz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0