Lördags kväll

Efter att ha käkat tacos med familjen så skulle jag åka till rickard i nol.
åkte dit vid 18:00 tiden drygt och vi skrattade och sånt som vanligt .. haha så skön humor har vi.
Vi sjöng, dansa och pratade om han sexuella läggning hahaha (han är straight) men jag låtsades vara övertygad om att han var bög.
Vi kollade även på film sedan men va tvungen att dra mig vidare vid 22:00 så han följde mig till bussen. Där vi träffa frida min "dans buddy" ..
Tack för en mysig kväll rickard !

En bild på rickard från tidigt i år när vi käkade på en pizzeria.



Sedan när jag kom hem så hälsade min granne Anton på med sin kompis patrik.
Vi gjorde inte något specielt fötuom att snacka, sen drog vi ut och gick sen hamna vi hos anton och jag kom hem runt 3:00.. mina ögon gick i kors och min kropp kändes som att den va gjord av sten.. jag var trött !
Men en helt OK lördags kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0