Lördag.

Efter mycket depp och funderingar har jag lugnat ner mig.. Kan berätta om det lite kort.
Vänner skiftar ibland. just nu är det väldigt veligt för mig.. Jag är där jag alltid har vart men allting grupperas om på nytt runt om kring mig vilket blir att jag hamnar i mitten. Så just nu känner jag mig rätt ensam.
Jag har ju äldre vänner (tack & lov) som inte glömmer av mig hela tiden.. love them.
Ibland saknar ju även det jag hade förr... som JAG förstörde själv.. kommer aldrig rikrigt förlåta mig för det men försöker bygga upp det nu igen.

Jag har iaf fattat vad som är viktigast nu...

 

Idag blir nog som igår. slapp och mys (förhoppningsvis)

 

Bloggawards idag också. får man inte glömma !

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: karin

<3

2009-10-17 @ 16:11:25
URL: http://karinhildesson.blogg.se/
Postat av: karin

<3

2009-10-17 @ 16:13:26
URL: http://karinhildesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0