Gordmorgon

Skolan börjar 09:15 idag.. eller rättare sagt varje fredag.
Så nu är jag vaken och ska börja klä på mig och sätta på mig lite smink..

Jag har STORA problem med mitt gymnasieval.. ingen aning vad jag ska välja.. det enda jag vet är att det inte kommer bli varken samhällslinjen eller natur.. för mycket plugg för att jag ska kunna välja någon av dem.
Va ju inne rätt länge på Turism.. menäven om mitt betyg är riktigt bra i språk så känner jag inte för att jobba utomlands resten av mitt liv.. utan jag ska bara jobba utomlands 1 år efter mina gymnasieår.. och till den utbildningen behövs ingen speciel kunskap så jag kan nästan ta precis vilken linje jag vill..
Och dt är ju det som är så svårt ! Har vart inne lite på hotell och resturang fast njae.. jag vet ingenting..
MenMen får bli massa "öppet hus" besök för min del antar jag..

Jag lovar att ni ska få en dagens outfit senare. promise ! men så länge får ni en semester bild från iår.. när jag va i Kreta.. love it !


Ha en bra dag så länge. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0