fredag

Fredag.. min dag..
Ska snart åka till Emma och ha lite tjejmys med Amanda, Josefin, Viktoria och såklart Emma !

Vi ska fixa oss lite och snacka skit som alla girls gör ! love it !
Lite problem har vi dock.. vet inte vilken fest vi vill dra till ikväll.. FÖR mycket att välja på.. alla vill ha oss , hahah.
Nemen nog på strunt prat. Jag ser faktiskt emot den här kvällen riktigt mycket. Kameran ska självklart med så ni kan få se hur min kväll sett ut.

Emma sover hos mig inatt. Hon är som min andra halva, våra stunder är underbara.
Så får la jag och hon se vad vi hittar på imon ..

Jag, Josefin & Emma

 

Jaa.. vi är snyggast !  en bild från en underbar dag. Loveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0