Fredag kväll.

Vid 18:30 någongång åkte jag till Christian.. killarna skulle spela poker, jag med då men jag kan ju inte.
Men det blev inte så mycket poker utan vi tog mer lugnt och bara snacka.
Riktigt skönt.. Sedan kom lite mer flickor..
Haha, Har fittigt ont i min näsa för fick en fet jävla smäll igår pga att en trillade över mig.. plus lite blåmärken här och var men det är så det ska va !

Vid 23:00 någongång drog vi från christian.. Hans brorsa skulle komma hem med massa så vi valde att dra, alla hamnade vid nolskolan. Sen frös vi som mongolida igelkottar så vi drog hem till ida och bara värmde oss och sånt !
Grattis Hanna Berglund på födelsedagen också :)
Hon hade fått fina blommor av sin pojkvän, riktigt gulligt.
Sen skulle jag åka hem med Totte så var tvungen att avdunsta rätt tidigt, men en trevlig kväll !

 

Jag somna som en björn sen, HUR skönt som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0