Nothing to do

Jag har insett att min senaste kyss inte betydde något
Jag lyssnar på Akon - Be with you
Jag pratar inte just nu?
Jag tycker om att mysa

Jag avskyr när folk slänger ur sig skit dem inte kan stå för.
Min bästa vän är vet inte längre..
Min första vän hette Anna...
Kärlek är något man vill förstå
När jag borstar tänderna springer jag omkring..
När jag lagar mat lyckas jag alltid jävligt bra på ngt vänster
Jag tänder på
rutmagar, fina ögon, komplimanger face to face
Det sexigaste yrket är snickare !
Det är charmigt när Killar är blyga fast målmedvetna..
Jag är rädd för
..att mista min familj
Den värsta känslan är. att känna sig glömd
Den bästa känslan är
lee med ngn man känner sig trygg med..
Jag är bäst på ...
Jag är sämst på förlåta människor helt..
Om jag va ett djur skulle jag vara en:  katt !
Om jag va en insekt skulle jag vara spindel
Om jag vore ett redskap skulle jag vara Borrmaskin?.. sicken jävla fråga
Jag kommer alltid att känna att jag inte räcker till..
Det finaste som finns är glädje
I sommar var jag lycklig
Sist jag grät var förrgår..
Jag kan spendera pengar i onödan.
Jag kan inte
låta bli att stretcha då och då..
När jag vill tänka lyssnar jag på musik
När jag bakar så bakar jag Kladdkaka
Min mobiltelefon är inte så viktig egentligen..
När jag vaknar på morgonen
somnar jag om =D
Innan jag går och lägger mig
borstar jag tänderna.
Just nu tänker på min kväll och dess konsekvenser..
Bebisar är små?
Idag har jag skolan,
Ikväll ska jag MYSA SOM FAN !
Jag vill verkligen hitta någon att lita på





Augusti 08..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0