Åsa Tipsar

Mina måsten !

Dove- summer glow : jag har den mörka varianten och den är jätte bra.. så är du trött på att vara vinterblek köp den.. så jävla värd pengarna..

DiorKiss lipgloss : detta läppglans alltså ! luktar gott, (smakar gott). ser helt magiskt ut och håller länge..

Min Kamera : haha, nemen jag älskar min kamera och måste bara säga det.. det är en Nikon D40

Band of brothers : Asso mina kompisar vet hur galen jag är i denna serien.. Jag tittar igenom hela boxen på endast några dagar ! Inte nog om att nästan varenda kille i filmen är snygg (endast killar i filmen) dem krigar också. Åsa likes very much.


Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Kolla in min senaste designtävling på bloggen!

Den är rosa och avancerad och skulle egentligen kostat men har du chansen

att få en riktigt snygg, rosa blogg! Checka in designen:

http://lalaas.blogg.se/2009/october/designtavling-andra-chans.html



- Du kommer inte att ångra!

2009-10-29 @ 21:09:44
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0