Äntligen..

Äntligen är jag klar med min design.. eller snarare min Brorsa gjorde Headern så fick jag sitta och pilla med resten. Dock bara en tillfällig design. Får ju avansera mig lite mer nästa gång men just nu ville jag bara ha en början. SÅ detta får duga.

Detta har inte vart min dag.. Allt jag försökt med har gått åt pipan.
På min prao i bohus där jag praoar med Hanna, ( ett café ) , Jag skulle hälla i salt i ett saltkar? vafan heter det? aja.. Man öppnade på ett litet lock i botten som man skulle hälla saltet i. MEN jag tänkte ju självklart inte på att om jag nu häller så kommer det ju åka igenom tack vare att det är ju hål där saltet ska komma ut. så där stog jag och praktiskt taget dekorerade golvet med salt utan att varken chefen eller jag la märkte till det.
Sedan har jag iof inte bidragit med någon slags "hjälp" idag på cafét förutom att klistra tandpetare på mig själv..

min tur är som vanligt i lågkonjuktur.

Nu ska jag fixa mina naglar och ta hand om mig själv.. Helgen är full med planer. Det ska bli riktigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0