Vilken dag..

Denna dagen asso.. så mycket blandade känslor..
men den slutade bra ;)
mer får ni faktiskt inte veta då får ni snacka med mig privat.
Har så sjukt mycket i skolan just nu.. Varför ska dem alltid göra så det är två veckor där det är prov nästan varje dag?.. kan dem inte sprida ut det lite eller är dem helt efter flötet?
ååh dagens lärare !

Woops.. varför fick jag precis upp ngnting i mitt huvud som sa att jag har engelska förhör imon?
Och varför kommer det sig att alltid när sånt händer ligger mina saker fint inknökat i skåpet?
Varför sitter jag alltid och tänker såhär?

Det känns inte bra att inte vara blond längre .



Kommentarer
Postat av: sophie

häftig blogg !

hur är det med dig ?

2009-11-19 @ 21:56:59
URL: http://sophielenasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjärtat bli blond igen:D

2009-11-19 @ 22:44:45
URL: http://josefinljungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0