Ullared= Irritationens samlingsplats

Usch, fy & blä säger jag bara.. Usch på gamla sura tanter, fy på långa köer och BLÄ på alla ovetande sjuka som går runt och sprider olycka i landet..
Så fort jag kom hem hade jag ap ont i halsen .. Har jag svininfluensan stämmer jag fan varenda jävel som befann sig på ullared.
Mina fötter har gått och blivit bortdomnade.. Jag fick iaf köpt lite saker som jag ändå inte behöver..
Asso jag lockas inte ens av "hur billigt" det är.. utan jag äcklas av hur många som åka dit för att rent utav köpa skit.
( Vissa grejer är inte skit, förlåt mig för min irritation men måste ta ut den, och kan därför överdriva ibland )
Jag stannade inne i ullared i drygt 2 timmar och jag handlade i en halvtimma för fyfan.. jag vet inte vad jag ska säga jag ville bara därifrån.. ( Dock vet jag att jag kommer återvända till Ullared i hopp om förbättring )


NU ska jag knapra tabletter och dricka oboy för då fan tänker inte jag gå och bli sjuk. ne helvette heller.
Grissjukan är inget för mig. Får jag den tänker jag fan smitta ALLA i min omgivning medvetande ! bäst för er att jag inte blir sjuk..

Vänliga hälsningar sur-kärringen Åsa :)

Kommentarer
Postat av: frida

hej! :) jättefin blogg :) kolla gärna in min o lämna en kommentar :)

2009-11-12 @ 22:25:15
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0