Söndag

Nu har jag precis ätit en jätte god middag med familjen !
Så jag är "mätt och belåten" eller vad man säger?
idag har jag sovit och fixat lite grejer.. bl.a. beställt en mjukisdress..
Och bestämt lite med min kusin från Stockholm som kommer på besök den 5 December.. Hon är en av dem bästa.
Det känns som att alla affärer har fått fnatt och börjat producera endast saker åsa gillar så jag måste ta mig in till stan ngndag snart och lagra.. fast julen är ju även påväg och.. ja.. då kommer paniken om julklappar.

På senaste tide har jag fått så mycket förfrågningar om att fixa bloggar.. Jag tycker det är jätte kul såklart.. men har ju lovat en del nu så det gäller ju att jag får gjort det ngngång..

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0