Ska jag?

Funderar på så sjukt mycket just nu..
Ska jag- Behålla min bruna hårfärg eller färga tillbaka till min ljusblonda riktiga hårfärg?
Ska jag- Välja Hotell & resturang programmet på mimers?
Ska jag- flytta hemifrån nästa år och gå på en skola drygt 2 timmar härifrån?
Ska jag- Vaccinera mig mot svininfluensan eller inte?
Ska jag- Ta en extra utbildning inom bartender branchen?

USCH.. så mycket om min framtid och så lite jag vet om den.
För rädd för att göra misstag..
Jag vet att vad jag än väljer så kommer jag lägga ner hela mitt hjärta i att komma dit jag vill.
Att bli stoppad på vägen finns inte.. inte än i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Claudia

jättefin blogg!

kolla gjärna in min blogg och glöm inte att komentera :)

ha det bra!

2009-11-11 @ 20:20:02
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0