nolife.com



Jag har insett att min senaste kyss: va hemlig :$
Jag lyssnar just nu på: Young Joc- It's going down
Jag pratar: när jag har ngt att säga
Jag tycker om: musik, sova, familjen
Jag avskyr när folk: trackar ner på andra

Om jag va ett djur skulle jag vara: spindel
Min första vän heter: Anna & Karin
Kärlek är: värdelöst i denna åldern
När jag borstar tänderna: skummar det
När jag lagar mat: så lagar jag mat
Jag tänder på: Badboys
Det sexigaste yrket är: snickare.
Det är charmigt när:en kille är blyg
Jag är rädd för: fiskar
Den värsta känslan är: ånger
Den bästa känslan är: att lee
Jag är bäst på: tänka på fula saker
Jag är sämst på: smsa och prata samtidigt
Det finaste som finns är: ...
I sommar: ska jag resa
Sist jag grät var: på skoj
Jag kan: skryta om att jag är "vig"
Jag kan inte: se romantiska filmer
När jag vill tänka : lyssnar jag på musik
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: en pryl med knappar
När jag vaknar på morgonen: sover jag 8-)
Innan jag går och lägger mig: tittar jag på film
Just nu tänker jag på: att jag måste städa
Bebisar är: små?
Idag har jag: slösat bort min tid
I morgon kommer jag: skämmas
Jag vill verkligen: resa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0