Min största rädsla

Nuhar jag kommit på vad jag är mest rädd för..
jag är rädd för Fiskar, och ni kan få tycka att det är hur sjukt som helst men jag skojar inte om att jag tycker dem är så äckliga att jag nästan får rysningar så fort jag tänker på dem.
Och när jag säger att jag är rädd för fiskar menar jag inte typ "sill" eller "makrill" .. Utan sånna stora/små som ser riktigt fula ut med stora tänder!  Eller är det bara jag som tycker detta?
Jag "tycker om" hajar och aligatorer.. har vart väldigt nära dem när jag vart i florida och det fanns ingen rädsla utan jag tyckte mer att dem va "söta".
Här är lite exempel som jag syftar på när jag säger att jag är rädd för fiskar .



 

FYFAN


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Välkommen in till "En hårdrockares vardag" där dagliga musiktips finns och så klart mycket mer inom metalscenen!!



Rock on!

2009-11-19 @ 18:07:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0