Igår ..

Ja ni människor.. Igår va en hel skön kväll faktiskt..
Jag kom hem runt 4 .. tiden bara rann iväg så
Men det va helt rätt människor på festen och det blev lyckat.. det brukar det bli när ninni har fest så Big love till henne.
Haha alla fester har ju sina skandaler .. det hände la lite allt möjligt,
Bland annat råka jag gå in i ett rum där 2 st skulle ha "samlag" så där stod jag och såg fånig ut och bara " ursäkta.. "
Men dem sprang typ ut ur rummet.. haha sedan hände det en grej som jag skrattade väldigt länge åt men det kan jag ej säga här.. eller? nää skulle va jävligt olämpligt..

Josse & Tim

Anton & Tim


Underbar bild kvalite
? NEJ men det får duga :D

Kommentarer
Postat av: jouline

Hej tjejen!

Vill du vara med i min tävling där du kan vinna en jätte bra hårprodukt. Kika gärna in i min blogg och va med :)

2009-11-08 @ 17:15:54
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0