haha, sicken dag

Kom precis hem från staden nu.. har både julhandlat och shoppat lite åt mig själv.
så ska slå in lite paket nu.
eller en hel del rättare sagt.

Det roliga som hände i stan va att vi träffade Amanda som berättade att en person vi kallar "mr.X" som josse inte alls gillar. Mr. X hade sagt till amanda att Josse och Mr.X var kompisar.. Och det ville ju inte josse eftersom hon gillar inte mr.X utan rättare sagt gillar verkligen inte den personen
Så när vi står utanför nordstan och snackar lite mer med Amanda om den saken så vem dyker inte helt plösligt upp bredvid oss?.. ovetande står Josse och Amanda fortfarande och pratar om saken rätt högt ..
Så för att jag ska försöka få dem att fatta situationen att Mr.X faktiskt står bredvid oss så försöker jag "harkla" mig lite diskret och "nicka" lite mot honom.. När josse ser honom börjar det.
Dem står och skriker på varandra, och Amanda rycker också in och skriker.. medan jag står där och ser oskyldig ut.
Sedan skriker dem ännu högre tills vi går med bestämda steg in i nordstan och Mr.X fortsatte åt ett annat håll..

Josse <3

Maaaaaat..



Kommentarer
Postat av: josse

hahahaha, mr.x



jag älskar dig åsa <3

2009-11-21 @ 23:24:06
URL: http://ossiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0