haha- katastrof!

Just nu sitter jag ÄNTLIGEN med en fungerande data . Tror jag?
Iaf har kopplat datorer i drygt 2 timmar nu och har verkligen inte tid med sånt egentligen men va ju tvungen för att någonting ska funka !

Och tog fram en hårddisk som visade sig vara världens bästa fotoalbum typ.. hittade 100 bilder på mig och mina kompisar när jag va typ 5? man såg så himla rolig ut på den tiden..
Så jag har allt fått mig lite skratt i mellan åt.
Men sen kom jag ju på den här jävla inlämningsuppgiften vi har i Svenska, No & SO som ska in imon!?..
Så nu sitter jag och skriver om ett sjukhus som vi i min klass ska bygga ..

Idag:

Ser ni att sladden typ inte når?  jävla helvettes piss datorer

" maaaaaaaaaaammaaa ! sladden når inte"


Nu ska jag fortsätta skriva min inlämningsuppgift och försöka få igång lite hemliga arbeten ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min bl9ogg och lämna gärna ett spår efter dig.

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Ha en bra dag.

2009-11-06 @ 15:14:10
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0