fy skäms..

Fy skäms på lilla mig som faktiskt är på blogg-humör men inte uppdaterar, vilken stil? aja here I am..
Jag städar mitt rum lite granna så det slipper se ut som ett.. ja vad man nu vill kalla det !
Sitter och kollar runt på lite kläd-sidor.. lite random sådär. Ifall jag nu hittar något kan jag ju köpa det imon inne i staden.
Snart är det även Paradisets motel (paradise hotel) som är skandal-serien i vinter så varför inte titta?
haha nolife.com

Bjuder istället på lite bilder från när jag va i kreta i år .. det va underbart
För mig är ni bäst pappa&mamma

Jag återvänder snart igen..

I love you

(L)

 

Nu ska jag äta och umgås med min älskade familj .

Va kärleksfull jag är idag?

inte bara idag.. gömmer alltid ett stort hjärta inom mig,

ha en underbar kväll.

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

(L)

2009-11-16 @ 21:42:41
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Fin blogg :)



Var gärna med och svara på dagens fråga i min blogg! För att komma direkt till inlägget så klickar du här: http://idabarck.blogg.se/2009/november/dagens-fraga.html



Keep on rockin!

2009-11-17 @ 13:30:15
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0