Tisdag

Nu får ni ett allmänt inlägg eller vad man ska kalla det. där jag faktiskt skriver.
Dagen har vart helt okej.. haft musik prov. Och börjat med Salsa i idrotten. Lite mer komplicerad än buggen men det blir säkert jätte bra sedan.

Jag orkar verkligen inte med skolans alla krav längre, det va okej tills man började 9:an då allt fuckade. Visst betygen sitter men fan det bryter ner en långsamt. Man har ingen fritid kvar.

Längtar såå till gymnasiet. visst det kommer blir värre men bara saken att börja något nytt lockar ju.


Dagens konversation av mig & Hanna (sista lektionen,matte)

Jag- vad blir det då?
Hanna- hmm vänta
Jag - ...
Hanna- 22!
Jag- okej (skriver ner) .. men kolla facit
Hanna- (kollar facit) Fan..
Jag- va det fel din dickeknick?
hanna- Jaa ! -.- det skulle vara 21
Jag- prova igen
Hanna- men det blir ju samma
4 minuter senare..
Jag- KJEEEELL vi behöver hjälp..
Hanna- VÄNTA nu funkade det!
Jag- fick du det till 21? hur?
Hanna- nej 22? (kollar facit) 
Jag- du är fan värdelös
Hanna- oj haha, juste det skulle bli 21 :$

Haha.. sånn intern humor som inte är kul för dem som inte var där för stunden.. men för mig är det vardag haha, hanna är så klockren.





Kommentarer
Postat av: hanna

AHAHAHAHHA VÅR HUMOR ÄGER!

2009-12-01 @ 21:28:06
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0