Tisdag-morgon

(hahaha- förra inlägget hade jag tydligen skrivit att det var lördag, I love myself sometimes..)

Idag har jag planer på att åka till Nödinge en snabbis och köpa lite saker inför nyår med Sophia, Hon ska antagligen sola också får se hur det blir med det.

Har äntligen kopplat in ljudsystemet till min bärbara data, cry me a river.. Damn jag saknar min stationära.
Har kanske glömt att berätta att den fått virus, som blockerar mitt internet och den vill sällan fungera. Och ibland dyker det upp skumma porr-miniatyr bilder på skärmen som snabbt som ögat försvinner.Jag förstår inte riktigt, men kåt blir man! HOLY SHIT. nej jag skoja, rättare sagt sitter jag näst intill och lipar.
JAG ÄLSKAR MIN STATIONÄRA, I'm not gonna let you go sweetie.

nog om mig och mitt gnäll.
Nyår kommer upp snart, waow det kommer bli riktigt kul.
Har en hel del ställen man kan dra till ifall något skiter sig så kvällen kommer bli lång.
Men planerat är nog att vi drar eventuellt till Sophias pojkvän först och "förfestar" eller vad man vill uttrycka det,
Sedan åker vi till en lokal fest som har anordnats här i Ale.
Om vi tröttnat finns det lite ställen man kan förflytta sig till, ska inte hålla på och peka ut vilka.

I'm going insane !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0