Söndag

Jag tror bara det är jag och min pappa som gillar söndagar..
Fast av 2 olika andledningar dock..
Pappa gillar söndagar för att nästa dag är det måndag, bara för att reta att andra som avskyr det, sån är han, en liten retsticka.
Jag gillar söndagar för det är så jävla lungt.. inte massa snack om vad som händer osv.
bara gotta sig och göra vad man nu känner för ..

idag förbered mamma en mysig middag för hela familjen och det har luktat mat sedan 12 i morses.. Damn i'm going to eat alot.
men det gillar vi, mat är gott, och dem som äter nyttigt, kiss my ass! era snygga kurvor är fan mindre än Göran perssons sexighet. Och finner ni han sexig.. då vette fan vad det är för fel på er

Angående igår så var jag med ngra och vi åkte till ngn "fest".. haha stackars tjej som hade festen och sin första fylla.. Så kommer bitterkärringen till granne och är jätte sur så har hon ringt hennes mamma osv.. så kul för dem tyckte det va så kul att ha "fest" när vi andra stog och skrattade åt situationen. Nej man ska faktiskt vara tacksam att man fick komma, inte för att jag har så stor koll vilka dem var men dem hade full koll på mitt namn så det var bara att säga hej och se glad ut. Sedan hände massa skit som jag inte orkar ta här men en skrattretande dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0