Onsdag

I'm sorry.
Min uppdatering luktar kiss. Nemen seriöst jag vet inte vad jag håller på med men då har jag fan ingen direkt smak för det här med bloggande längre.
Har ju lovat bort så mycket nu och det känns lite jobbigt.
Dock är det jätte kul med bloggdesign och grejer, ser fram emot att lära mig mer under gymnasieperioden.
då jag antagligen kommer sitta framför photoshop i 3 år. sounds fun.

Nog med klagande, kommer nog spendera tid på just det jag sa innan bloggdesign (dock åt en kompis) och att fixa en film som bildades när min klass fick fnatt och bestämda sig "traditionellt" just på en NO:lektion att springa ut ur klassrummet och göra något helt annat.. vad får ni se senare förhoppningsvis.. ibland funkar det inte för ig att ladda över filmerna.. då blir åsa grinig och ger upp
Fighter ?  more like a "give up(er)"

För dem som han se ett inlägg där jag hade tagit en bild med min webbcam på den bärbara, att bilden va extremt suddig. (därför finns den inte längre kvar) Den är inte så dålig som ni kan se nu(kvalitén alltså).. Hade glömt att ta bort plasten framför camen.. HE-HE




Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha jag blir så trött på dig åsa! :O:D

2009-12-16 @ 22:46:17
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0