Lördag- förmiddag

Vaknade 12:10 idag men va fortfarande lika trött.. det är sjukt.
Julmat har nog värre bieffekter än alkohol.
Tanken att resa sig upp får en att somna - What a mess..

Jag tvingade iaf ut mig själv en liten stund,
tog lite kort på katterna som till skillnad från mig var jätte pigga och hoppade omkring i snön.
Klockan 4 ska vi få gäster -igen- och vi ska bjuda på kalkon och massa annat gott.
Blir la mysigt, men sedan på kvällen ska jag få en egen liten gäst,
Emma ska komma hit, och jag vill inte ens veta hur längesen det va vi träffades.
Vi ska mysa, tror inte vi orkar ngt annat, om vi inte får fnatt och drar ut och busar.

Photos:









Vinter 09


Kommentarer
Postat av: maria

anmäl dig i veckans blogg inne hos mig.

kram! :)

2009-12-27 @ 15:55:00
URL: http://phamthannga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0