Lördag- eftermiddag

Nu är allt bestämt.
Fyfan vilken velig dag.
Men såhär blir det.
Jag åker till farmor vid 6 tiden, myser med släkten och äter massor med god mat! Sedan tar jag och min kusin bussen vid 9 till Emil. Som bor långt ute i skogen (får hoppas det är värt det)
Där kommer jag i vilket fall som helst träffa massa människor jag inte sett på år och dar känns det som.
Ska träffa ninni&frida , mina dansbuddies. Josefin nordin en liten karamell från förr (K)
Osv osv osv..

Ska försöka slappna av hela kvällen och bara njuta, sedan får min snälla bror hämta mig när jag känner att det är dags att fara hem.


Ställ fram klockan och busa lite med din framtid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0