FREDAG- skolavslutning

Nu är kameran packad och visst jag orkade inte bry mig så mycket om att vara fin denna julavslutningen men det får duga..Min kära klass ska ju uppträda med dansen.. Tror ungefär hela klassen fick MVG i dans så då ville lärarna att vi skulle uppträda.Dock är inte hela klassen med för vissa vill ju inte osv. Jag avstod också pga tycker att det är roligare om hela klassen hade varit med.

Vaknade med 32 sms, jag tänkte vafan har jag gjort nu, så var det bara 2 ivriga människor som absolut inte ville att jag skulle sova och trodde att dem kunde väcka mig genom att bomba mig med sms där det står att jag ska vakna.
men haha det funkar inte på mig serru. För som alla kanske inte vet har jag ALDRIG vibbration ELLER ljud på. ALDRIG.

Så ska jag märka någonting ska jag göra det av eget intiativ genom att kolla på mobilen. gör jag inte det så synd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0