Fredag - frukt o grönt 8D

Bloggtorkan har dragit in över denna blogg.
haha, nemen seriöst fan svårt att alltid ha ngt att skriva om.
Kan ju meddela att jag ska äta clementin alldeles strax för jag menar det är ju en sån sak som alla bara ville veta !

Ja visst är dem för goda. Men dem gör mig alltid så irriterad. För det är alltid ngn jävla unge från andra änden av skolan som har skalat en clementiv och den lukten sprids ju fan bättre en ljuset. så går man där och det vattnas i munnen, men har man någon clementin till hands? NEJ DET HAR MAN INTE.

Så från och med Måndag är det clementin förbud på skolan, man får endast beröra bananer och äpplen tack vare deras dåliga produktion av "lukt-spridning"

Tack för mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0