från toppen till botten

Har inte sovit på hela kvällen, har haft fruktansvärda smärtor i magen så har fått stå ut med det.
Jag drog till skolan och hade ont i magen fortfarande..Hade dans prov vilket fick mig att tänka lite på annat än smärtorna. Det slutade bra ! jag är ju en sån som inte säger mina betyg men kan säga att jag är mer än nöjd :)
(Det enda positiva idag)

Sedan smsade mamma att min brorsa åkt in till akuten, (varför tänker jag inte ta här) Och ligger med dropp och undersöks för tillfället. Det gjorde inte precis min dag bättre?

känns lite som cry me a river inlägg.
men det är bara för att allt kom på en dag.
annars har jag blivit en glad människa och skiter i allt som stör mig
men när det handlar om min familj
där finner ni min svaghet.

Katten Smulan i somras, bild tagen av mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0